loading...
عاشق دیوانه
لیلا بازدید : 5 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
امروز از ساعت هشت دانشگاه بودم.درس های این ترم را خودم در دانشگاه دیگری تدریس می کنم و از خودم اگر تعریف نکنم از اساتید خودم بهتر تدریس می کنم.ولی به قول جعفر دوچرخه ساز سر کوچمان در ایام بچگی گهی زین به پشت و گهی زین به پشت.همیشه بنده خدا زین به پشتش بود.

تا همین الان کلاس بودم و با اجازه شما همین الان به خانه رسیدم.در مسیر برگشت در یکی از مغازه هایی که لبنیات محلی میفروشد یک دبه بزرگ دوغ محلی گرفتم.اصلا هم به بهداشتی بودنش فکر نمی کنم.چون واقعا خوشمزه است و ارزش هر مرضی را دارد.

فردا به موطن بر میگردم.امیدوارم خوش بگذرد.

امروز استاد زبان کلی انگیزه داد برای زبان خواند.تصمیم دارم روزی چهل دقیقه زبان بخوانم.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 38
  • بازدید کلی : 1,503