loading...
عاشق دیوانه
لیلا بازدید : 11 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)
ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم
چند وقت است که هر شب به تو می اندیشم

به تو آری ، به تو یعنی به همان منظر دور
به همان سبز صمیمی ، به همبن باغ بلور

به همان سایه ، همان وهم ، همان تصویری
که سراغش ز غزلهای خودم می گیری

به همان زل زدن از فاصله دور به هم
یعنی آن شیوه فهماندن منظور به هم

به تبسم ، به تکلم ، به دلارایی تو
به خموشی ، به تماشا ، به شکیبایی تو

به نفس های تو در سایه سنگین سکوت
به سخنهای تو با لهجه شیرین سکوت

شبحی چند شب است آفت جانم شده است
اول اسم کسی ورد زبانم شده است

در من انگار کسی در پی انکار من است
یک نفر مثل خودم ، عاشق دیدار من است

یک نفر ساده ، چنان ساده که از سادگی اش
می شود یک شبه پی برد به دلدادگی اش

آه ای خواب گران سنگ سبکبار شده
بر سر روح من افتاده و آوار شده

در من انگار کسی در پی انکار من است
یک نفر مثل خودم ، تشنه دیدار من است

یک نفر سبز ، چنان سبز که از سرسبزیش
می توان پل زد از احساس خدا تا دل خویش

رعشه ای چند شب است آفت جانم شده است
اول اسم کسی ورد زبانم شده است

آی بی رنگ تر از آینه یک لحظه بایست
راستی این شبح هر شبه تصویر تو نیست؟

اگر این حادثه هر شبه تصویر تو نیست
پس چرا رنگ تو و آینه اینقدر یکیست؟

حتم دارم که تویی آن شبح آینه پوش
عاشقی جرم قشنگی ست به انکار مکوش

آری آن سایه که شب آفت جانم شده بود
آن الفبا که همه ورد زبانم شده بود

اینک از پشت دل آینه پیدا شده است
و تماشاگه این خیل تماشا شده است

آن الفبای دبستانی دلخواه تویی
عشق من آن شبح شاد شبانگاه تویی

                              


لیلا بازدید : 8 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

کاش میدانستی
نه فرصتی دارم برای فراموش کردنت

و نه جراتی برای دوست نداشتنت

مهم نیست . . .

میتوانی مثل همیشه خیال کنی بی عرضه ترین فرد جهانم !


لیلا بازدید : 8 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند در نشست با مدیران مرکز همکاری‌های معاونت فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و فناوری و تقویت مراکز پژوهشی در استان بوشهر امری مهم و ارزشمند است و در این راستا اقدامات تاثیرگذاری انجام شده است. وی افزود: از مدت‌ها قبل دنبال این موضوع بودیم که ارتباطات علمی استان با مرکز به صورت سیستماتیک با پشتوانه علمی بالا انجام شود و امیدوار هستیم در این مسیر با تلاش بیشتر به موفقیت لازم برسیم. استاندار بوشهر بر لزوم انجام طرح‌های پژوهشی کاربردی در استان تاکید کرد و یادآور شد: برخی موضوعات استان از قبیل آلایندگی‌ها، بیماران هموفیلی، آب و فاضلاب و ریزگردها و ... که با آن دست به گریبان هستیم، می‌طلبد که طرح‌های پژوهشی به منظور رفع مشکلات در این حوزه‌ها با پشتوانه علمی و با شتاب لازم انجام شود. حسنوند از راه‌اندازی پارک فن‌آموز در استان بوشهر در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: پارک فن‌آموز با محوریت آموزش و پرورش و با همکاری مدیران پژوهش و فناوری استانداری و سایر دستگاه‌ها طی حداکثر چهار ماه آینده راه‌اندازی می‌شود. وی اضافه کرد: تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و ایجاد انگیزش در بین آنها از اهداف این پارک است و راه‌اندازی این پارک گامی اساسی در رشد و تقویت خلاقیت در بین دانش‌آموزان است. حسنوند تاکید کرد: کل بودجه مورد نیاز این طرح تامین اعتبار شده و آموزش و پرورش نیز نسبت به تامین فضای لازم برای اجرای طرح اقدامات لازم را انجام داده که انتظار داریم در مدت زمان مقرر راه‌اندازی شود. استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای پیشرفت در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری است و تقویت پارک‌های فناوری امری مهم در مسیر پیشرفت است. حسنوند اضافه کرد: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی و کاربردی‌تر کردن پژوهش‌ها مسئله مهمی است که باید مورد توجه مسئولان این حوزه قرار گیرد. وی یادآور شد: مدیریت ارشد استان با تمام توان و ظرفیت از راه‌اندازی پارک فن‌آموز در استان حمایت می‌کند و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن شاهد راه‌اندازی این پارک به منظور تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان باشیم.




******************


رش روابط عمومی استانداری بوشهر، حازم فری‌پور در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: شرکت فن‌آموز یک شرکت دانش‌بنیان است که در راستای بهره‌گیری از وجود نخبگان از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی پارک‌های فن‌آموز در کشور افزود: پارک فن‌آموز در واقع نام دیگر خانه‌های علم است که شامل آموزش فن‌آوری و علم است.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت فن‌آموز تجهیز خاطرنشان کرد: نخستین پارک فن‌آموز در کشور در سال 85 در اصفهان راه‌اندازی شد و هم‌اکنون 12 مرکز در 10 استان با عضویت بیش از 600 هزار دانش‌آموز و معلم فعال هستند.

فری‌پور تصریح کرد: در این پارک‌ها در واقع مشاهدات علمی در خدمت دروس است و ماموریت اصلی این پارک‌ها این است که شوق و انگیزه آموزش را در دانش‌آموزان تقویت کند.

وی اضافه کرد: تاکنون 100 اختراع در پارک‌های فن‌آموز صورت گرفته که نشان دهنده خلاقیت و توانمندی دانش‌آموزان است.

این مسئول در تشریح ویژگی‌های پارک فن‌آموز گفت: در این پارک‌ها تعداد زیادی از وسایل تاریخی را بازسازی می‌کنیم و حضور شاد بچه‌ها در این طرح خیلی مهم است.

فری‌پور بیان کرد: در پارک‌های فن‌آموز در کنار برخی از پدیده‌های علمی، کاربردها را مشخص می‌کنیم و افزایش خودباوری و اعتماد به نفس دانش‌آموزان از اهداف این فضاهاست.

وی ابراز داشت: برای راه‌اندازی پارک فن‌آموز در استان بوشهر بیش از 5 میلیارد ریال تجهیزات نیاز است که در محل پژوهش‌سرای دانش‌آموز وابسته به آموزش و پرورش استان بوشهر راه‌اندازی خواهد شد.


لیلا بازدید : 10 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
یکی رفت سراغ گردو فروشی و بهش گفت "میشه گردو هات رو مجانی بدی به من؟؟؟!!! گردو فروش با تعجب به او نگاه کرد و جوابی نداد. دوباره پرسید:میشه یه کیلوشو مجانی بدی؟؟؟!!! و باز با سکوت مواجه شد.دوباره خواهش کرد که دست کم یه دونه گردو رو مجانی بهش بده...... تا بالاخره گردو رو گرفت و ادامه داد :یکی که ارزش نداره،میشه یه دونه دیگه هم بدی؟؟؟!!!و با اصرار یکی دیگه هم گرفت و در خواست کرد گردوی سوم رو هم مجانی بگیره. گردوفروش که عصبانی شده بود ،گفت:"زرنگی؟!!این جوری می خوای یکی یکی همش رو بگیری؟مشتری سمج گفت:"راستش می خواستم درسی بهت بدم!

بقیه ادامه مطلب
لیلا بازدید : 11 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

بزرگی میگفت :

 

وقتی یک نفر خیلی میخندد حتی برای چیزهای احمقانه و پیش پا افتاده بدانید او از درون عمیقأ غمگین است.

 

 اگر یک نفر خیلی می خوابد بدانید که تنهاست.

 

اگر یک نفر کم حرف می زند سریع حرفش را می گوید و دوباره سکوت می کند بدانید رازی در سینه دارد.

 

وقتی یک نفر نمی تواند گریه کند بدانید ضعیف است.

 

وقتی یک نفر با یک روال غیرعادی و حجم زیاد غذا می خورد بدانید که تحت تنش است.

 

وقتی یک نفر برای چیزهای کوچک گریه می کند یعنی رقیق القلب و معصوم است.

 

اما وقتی یک نفر سریع بخاطر چیزهای کوچک عصبانی می شود یعنی درگیر عشق است …


لیلا بازدید : 9 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
در بخشی از یادداشت امیرعباس نخعی در بهار آمده است: دیروز یک روزنامه نزدیک به تفکرات احمدی‌نژاد (که با طرح بحث افسانه هولوکاست به صهیونیست‌ها در انزوای ایران یاری رسانده بود) در انتقاد به مواضع مدبرانه و عاقلانه روحانی در مصاحبه با سی‌ان‌ان نوشت: «آقای روحانی در پاسخ به خبرنگار سی.ان.‌ان‌ که نظر ایشان را درباره «هولوکاست» پرسیده بود... به اظهارات قبلی خود‌ د‌راین‌باره اشاره کرد‌ه و گفتند‌؛ من د‌یپلمات هستم، نه مورخ و د‌راین‌باره - هولوکاست - باید‌ مورخان نظر بد‌هند‌. این د‌ر حالی است که جناب روحانی می‌توانست با استفاد‌ه از این پاس - به قول والیبالیست‌ها - آبشار محکمی بر زمین حریف بکوبد‌ و د‌ر اد‌امه پاسخ خود‌ اضافه کند‌ «البته تعجب می‌کنم که چرا به هیچ مورخی اجازه تحقیق و بررسی د‌ر این زمینه د‌اد‌ه نمی‌شود‌».

این جمله و تاکید‌ آخر همان است که هر از گاهی نیز د‌ر هشت سال د‌ولت گذشته تکرار می‌شد‌ و لبخند‌ تند‌روهای اسرییلی را می‌شکفت که د‌نیا را علیه ایران تحریک و به عنوان کشور نهی‌کنند‌ه هولوکاست و نسل کشی‌های انجام‌شد‌ه به د‌نیا معرفی کند‌. گروهی که هشت سال پیاپی است که د‌ائم د‌ر حال آبشار کوبید‌ن‌های بی‌حاصل هستند‌ و د‌ائم توپ را د‌ر اوت فرود‌ آورد‌ه و کشور را با بحران مواجه کرد‌ه‌اند‌ حالا به د‌یگران آموزش «آبشار» کوبید‌ن می‌د‌هند‌. نه د‌ر سیاست بلکه د‌ر همان والیبال هم صرف کوبید‌ن آبشار اگر کج و کوله باشد‌ حاصلی ند‌ارد‌؛ گاهی می‌توان با سرپنجه انگشتان توپ را به د‌اخل زمین حریف اند‌اخت و امتیاز هم گرفت. د‌وستان هشت سال آبشار کوبید‌ید‌ و کشور به بن‌بست رسید‌، بس است، بگذارید‌ برای این‌که مرد‌م نفسی تازه کنند‌، این تیم حرفه‌ای به روش خود‌ش بازی کند‌.


لیلا بازدید : 11 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

محمد فیروزی نماینده شهرستان نطنز و بادرود و بخش قمصر ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز در مجلس شورای اسلامی به سخنرانی پرداخت .

متن سخنرانی آقای فیروزی :

بسم الله الرحمن الرحیم

الهم عجل لولیک الفرج

با تقدیم صمیمانه ترین محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ،امام زمان و روح پر فتوح امام خمینی و شهدای ایران و درود و صلوات بر مقام معظم رهبری .

هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و امام راحل و رزمندگان اسلام را گرامی میدارم .

همچنین آغاز بهار علم و دانش را بر دانش اموزان و دانشجویان و اساتید تبریک عرض مینمایم .

همچنین ایشان از تمامی مردمان شهرهای نطنز ،بادرود ،قمصر ،خالداباد ،طرقرود ،روستاهای ده اباد ،اریسمان ،فمی،متین اباد ،عباس اباد ،سراسیاب ،الزگ ،کلوخ، حسین اباد ،مسلم اباد ، قهرود ،و شهر جوشقان و کامو به واسطه برگزیدن ایشان به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کردند .

ایشان گفتند با توجه به اینکه شعار دکتر روحانی شعار اعتدال و امید و پیشرفت میباشد خاطر نشان کردند که امیدوارم مسئولین با توجه به این شعار در رفع مشکلات مردم گام بردارند و فشار اقتصادی را بر مردم کم کنند .

ایشان همچنین به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه علمی اشاره نموده و گفتند توسعه علمی در پناه محیط اموزش و پرورش میباشد .ایشان همچنین بیان کردند که متاسفانه شان معلمان انچنان که بایستی مورد توجه قرار میگرفت قرار نگرفته است .

در ضمن ایشان از جناب دکتر روحانی به خاطر موفقیت هایشان در سفر اخیر به امریکا تقدیر نمودند .

رحمانی فضلی : ضمن تشکر از ایشان برای انتخاب اقای زرگرپور به عنوان استاندار اصفهان از ایشان خواست تا اقدام عاجل نسبت به ازادی اتباع خارجی در شهرستان نطنز و استقرار سریع شهرداری جوشقان و کامو و همچنین اضافه شدن بادرود به لیست مناطق محروم را خواستار شد .

هاشمی :شهرستان نطنز و بادرود با وجود دو بیمارستان از پزشک متخصص بی بهره است .و درمانگاههای حوزه انتخابیه اینجانب از امکانات کمی برخوردارند . بیمارستانها از اتاق عمل برخوردار نیستند و باعث مشکلاتی برای مردم شده است .همچنین استقرار اورژانس جاده ای جوینان و کامو را خواستار شدند .

ایشان تبدیل درمانگاه شهر طرق و کامو به درمانگاه شبانه روزی و استقرار معاونت پرستاری در وزارت بهداشت برای رفاه حال پرستاران را خواستار شدند.

حجتی :ایشان ضمن فرارسیدن کشت پاییزه در شهرستان از وزیر خواستند تا به کشاورزان کمک های مادی داشته و به حال خود رها نکنند .

در ضمن با توجه به اینکه حوزه انتخابیه را دارای میوه هایی همچون گلابی نطنز و انار نادری بادرود و زعفران طرق و گل محمدی قمصر دانستند از دولت خواستند تا دست دلالان را کوتاه کرده و به داد کشاورزان برسند .

همچنین تقاضای ساخت اتاق کارگری برای کشاورزان و دادن انشعابات گاز و برق و اب را برای کشاورزان خواستار شدند .

نجفی : با توجه به اینکه شهرستان دارای میراث فرهنگی زیادی است مثل روستای ابیانه که در حال خراب شدن میباشد و همچنین اختصاص اعتبار برای سایت انار بادرود و سایت اریسمان و مسجد جامع نطنز و همچنین ثبت جهانی گل و گلاب قمصر و اعتبار جهت کارگاه چینی عبادی نطنز که در حال نابودی است را خواستار شد .

چیت چیان : چرا با وجود اعتبار هنوز آب زاینده رود به شهرستان انتقال نیافته است .چرا تعرفه گرمسیری برای بخش امام زاده در قبوض برق انجام نمیگیرد .همچنین تسریع در برق رسانی به شهرک وحدت جوشقان و کامو را خواستار شدند .  

جنتی : با توجه به اینکه حوزه انتخابیه اینجانب دارای بیش از ۴۰ امامزاده از جمله آقا علی عباس و شاه سلطان حسین میباشد دارای زیر ساخت فرهنگی نمیباشند و. نیاز به اعتبار دارند .

سردار احمدی مقدم :  شما برای ارتقای کلانتری بادرود و ایجاد تعیین پست برای کلانتری خالد اباد تشکر مینمایم .

آخوندی : از شما میخواهم تا برای یک بار از جاده مرگ بادرود کاشان عبور کنید زیرا سالانه خیلی ها را به کام مرگ میکشاند و خانواده های زیادی را داغدار میکند تا شاید احساسی در شما بوجود اید و این مشکل برطرف گردد.

واعظی : از شما رفع مشکل انتن دهی خطوط تلفن ثابت و همراه را در قمصر ومتین اباد خواستارم .همچنین برطرف کردن مشکل تلفن شهرک ازادگان بادرود و اینترنت شهر جوشقان و کامو را از شما میطلبم .

نعمت زاده : کارخانجات بادرود و نطنز با توجه به نبود مواد اولیه دچار مشکل شده و اقدام به اخراج کارگران خود نموده اند که خواهان کمک های شما هستم . همچنین اقدام برای زیرساخت های شهرک صنعتی بادرود و برخورد با معادن خلاف که با برداشت بیش حد از کوهها چهره شهر را خراب کرده اند به خصوص در کامو و اوره و طرق .

ایشان در پایان از تمامی مدیران و معاونان دولت دهم و مدیران استان و شهرستان و همچنین نمایندگان سابق و تمامی عزیزانی که در کمک به حوزه انتخابیه اینجانب کمک کرده اند تقدیر و تشکر نمود .

به امید ایرانی آبادتر ،انرژی هسته ای حق مسلم ماست    


لیلا بازدید : 8 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

بشت سرتـــــ بهـ جای اشکــــ یه کاسـهـ آب می ریــــزم

 

 

حالا که رفتنی شدی سفر بخیـــــــر عزیــزم...

 

 

این آخرین خواهشمه مواظب خودت بــــــاش

 

 

اونی که جام و می گیــــــره جوونی تو بـزار باش...

 

 

اسم من وجلوش نیــــــار بهوونه ای نگیــره

 

 

بهــــــــــش بگو دوستتــــ دارم بزار براتــــ بمیره....


لیلا بازدید : 9 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
میـخـوآهــی بــِـروـی؟ {بهــــآنــه} میـ خــوآهـ ــی؟


بگــــذآر مـن بَهـــآنـه رآ دستت دهــمـ ... {!}

بـُرو و هـَر کـس پرسیـــد چــرآ؟


بگـــو لجـوجْ بـود!

همیشـــه سـرسختـــآنه عـآشـق بــود!


بــگو فریـــآد میـ کـرد!

همـــه جآ فریــآد میـ کـرد

کــــه فقــط مــَــرآ میـ خوآهــــد..!


بــگو دروـغ میـ گــُـفت!

میـ گفت هــرگز نآرآحتــمـ نکردـی!..


بــگو درگیـــر بـود!

همیشــه درگیــرِ افســونِ نگآهــمـ بـود..


بــگو بیـ احســآس بـود!

بــه همــه فریـــآد هـآ،

تــوهیـن هآ و اخــمـ هــآیمـ ،فقــط لبـخنــ:)ــد میـــزـد!


بــگو او نخوآسـت!

نخوآست کســی جــُـزمـن در دلـــش خآنــه کنــد!...




تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 1,493